Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

Σκηνές από την προσάρτηση των Τρικάλων 1881



 24 Αυγούστου 1881

Παρέστην χθες εις λείαν κωμιτραγικήν σκηνήν.
Γέρων Τρικαλλινός εισβολών εις την επισκοπικήν οικίαν όπου καταλύει και ο στρατηγός, ήρχισεν ξεραλαγγιζόμενος και αποτεινόμενος προς τον άγιον Τρίκκης:
-Τώρα που μπήκε ο στρατός να μου πεις τις έκανες το κορίτσι μου!
Ο Δεσπότης τρυπώνει εις εν δωμάτιον και κλείεται.
-Μωρέ τις μου κρύβεσαι, εξακολούθει ο γέρων, μωρέ μου πήρες το κορίτσι και μου το 


συμβουλέψεις να μην αγαπά τον Τούρκο και συ μου τόκρυψες σαράντα μέρες μέσα σε εκείνη την κάμαρα  και μου τόβγαλες Δεσποτίνα! Και μου φώναξες και τον Τούρκο και του τόδωκες. Έκαμες και τον ρουφιάνο και τώρα που στο ζητάω κάνεις τον μισοκακόμοιρο… λες δεν ξέρω τίποτε… Μωρέ το κορίτσι μου που τόχεις…. Που πας και το βρίσκεις… τι δρόμο τούδειξες… για αυτό σου έφερα μωρέ ταβλαμπά;
Μοι εσπάραξε την καρδίαν μου το άλγος του δυστυχούς πατρός και εσυλογιζόμην ο τρυπωμένος εκείνος αρχιερεύς ίσως ημέραν τινά, φέρων μεγαλόσταυρους επί του στήθους, μοι προτείνει την δεξιάν εις απασμόν, συνοδικός αυτός εν Αθήναις.
Ο δυστυχής γέρων εξεβλήθη της επισκοπής δια της βίας, αφού απήγγειλε ολολύζων τον κορασιακόν του αυτόν.

ΠΗΓΗ: «Οι Συμμορίες της Πόλης» του Βασίλη Πάνου. Εκδόσεις «Αγαπώ την Πόλιν».2014
ΦΩΤΟ: Η Προσάρτηση των Τρικάλων το 1881 έγινε υπό την εποπτεία Διεθνούς Δύναμης.(Αρχειο:trikalapoli)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου