Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Νέο Διάγγελμα του υπουργού

-Αγρότες και αγρότισσες, ο Καραμανλής δεν παζαρεύει, τέλος τα κιλά τέλος τα λεφτά!!

«Δεν μπορούμε πάνω από τα 500 κυρία μου, στύψαμε την ψυχή μας για να τα βρούμε. Πάρτε τα γιατί προκαλείτε το κοινωνικό σύνολο, είπαμε δεν παζαρεύουμε, έκλεισε ο διάλογος-Διάγγελμα
-Δηλαδή, τελευταία κουβέντα υπουργέ ;
-Τελευταία τιμή, δε γίνετε παραπάνω παιδιά. 500 ακατέβατα, δεν υπάρχει άλλο σκόντο, είναι η τελευταία προσφορά. Αν δε τα πάρετε τώρα, δε σας εγγυώμαι ότι θα τα πάρετε μετά.
- Κύριε υπουργέ άλλα λεγάτε πριν από χρόνια ;
-Όχι, κυρία μου, εδώ δεν πουλάμε μανταρίνια και ραδίκια, ευρωλάκια δίνουμε, το είπαμε δεν κάνουμε παζάρια, 500 ακατέβατα, κόστος τα δίνουμε.
-Ποιο κόστος υπουργέ ;
-Το κόστος για να ξαναβγούμε στις εκλογές που έρχονται. Έχουμε και άλλους πελάτες που περιμένουν στη σειρά. Που θα τα βρούμε τόσα λεφτά ;
-Για ποιους ψήφους μιλάτε υπουργέ ;
-Τους ψήφους των εκλογών, είπαμε μια τιμή για όλους, για αυτό δε μιλάμε τόση ώρα ;
-Εμείς για τα Καρτέλ ήρθαμε.
-Ποια Καρτέλ ; Τους τραπεζίτες τους δώσαμε και με το παραπάνω, έμειναν οι επαγγελματίες, αλλά απ΄αυτούς θα τα πάρουμε και μετά σειρά έχουν οι υπάλληλοι. Πρέπει κάτι να δώσουμε και σ΄αυτούς, έχουν πολλά ψήφια.
- Και τα προβλήματα υπουργέ ;
-Ποια προβλήματα ;
- Τα αγροτικά ;
-Δεν μας ενδιαφέρουν τα προβλήματα, αυτά λύστε τα μόνοι σας. Εμείς για την τιμή των ψήφων μιλάμε, 500 και ακατέβατα. Έχουμε υπολογίσει τον κάθε ψήφο, δε βγαίνουμε με τίποτα, δεν έχουμε άλλα, μην επιμένετε. Πάρτε τα, απ΄άλλο κόμμα δε θα πάρετε τίποτα.
-Τα προβλήματα των τιμών μας ενδιαφέρουν υπουργέ.
-Ποια προβλήματα ; Αν υπάρχουν προβλήματα έχουμε καιρό να τα συζητήσουμε, τώρα κάνουμε διάλογο-διάγγελμα για τους ψήφους, είπαμε 500 ακατέβατα, έχουμε έξοδα, δεν γίνετε παραπάνω, τέρμα τα παζάρια.
-Ποια παζάρια υπουργέ, δεν είμαστε στα παζάρι.
-Βρε τα παίρνετε ή δε τα παίρνετε ; Θα τα δώσουμε σ΄άλλους.
-Υπουργέ, για τα προβλήματα βγήκαμε στους δρόμους.
-Ποια προβλήματα κυρία μου ; Αυτά θα τα λύσει ο υπουργός, όχι εγώ.
-Εσείς τι είστε ;
-Υπουργός εγώ ; Όχι κύριέ μου, διαβιβαστής είμαι του Διαγγέλματος. Τελάλης είμαι, μοιάζω εγώ για υπουργός ; Δεν πάει παραπάνω, πως να σας το πω αλλιώς.
-Τι τελάλης ;
-Τελάλης κυρία μου του Καραμανλή που αποφασίζει κάθε φορά την τιμή. Εγώ απλώς βγαίνω και την ανακοινώνω με στημένη ψυχή. Γιατί και εγώ κατά βάθος αγρότης είμαι κυρία μου.
-Και που είναι ο Υπουργός ;
-Ποιος υπουργός κύριέ μου, εκλογές έχουμε, δεν υπάρχει υπουργός, για τους ψήφους συζητάμε τόση ώρα και τόσες μέρες. Η τιμή που δώσαμε είναι καλή, δε γίνεται καλύτερη. Το εξηγήσαμε, δε βγαίνουμε…. Το μαγαζί έχει ενοίκια, έξοδα, ξέρετε πόσο μας κοστίζει ένας προεκλογικός αγώνας ;
-Εμείς για άλλο πρόβλημα ήρθαμε υπουργέ.
-Τι άλλο ; Εμείς είπαμε 500 και ακατέβατα, δε κάνουμε παζάρια, αυτό είναι το τελευταίο μας διάγγελμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου