Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Κάτι έχει στο μυαλό του ο νομάρχης Τρικάλων

Και άλλη Ημερίδα με καλή μερίδα!!
Ο λαός άρχισε να πεινάει και αυτοί τρώνε προκλητικά παντεσπάνι!!
Ποιός θα πληρώσει τα τραπέζωματα ;;
Πόσα πληρώνονται για αυτές τις ημερίδες οι νομάρχες και άλλοι υπηρεσιακοί παράγοντες ;;;


Εξαντλούν όλες τις υπερωρίες για ημερίδες και κοπή από πίτες
Πάρτυ γίνονται κάθε εβδομάδα, με Ημερίδες και Επιτροπές και κόντρα συμβούλια!
Γιατί τα κάνουν όλα αυτά άραγε ;
Θέλει να δει που βρίσκονται τα έργα λέει ο νομάρχης, του οδικού άξονα Ε-65.
 για αυτό κάνει Ημερίδα!!!
Δηλαδή, δεν μπορεί να πάει επιτόπου και να δει που βρίσκονται τα έργα ;;;
Και προσκαλεί κόσμο και κόσμο και τα σχετικά τραπεζώματα ποιος θα τα πληρώσει;;;

2 σχόλια:

  1. Προσφατα μετακομισα στα Τρικαλα απο την Αθηνα και συντομα διαπιστωσα οτι η πατρωα γη βριθει λαμογιων και απατεωνων με νομιμοφανη περιβολη.

    Παρολο που το θεμα μου δεν σχετιζεται με το παραπανω αρθρο σας δραττομαι της ευκαιριας να διακοινωνησω μεσω του ιστολογιου σας την περιπτωση μου που ειναι βεβαιο οτι αφορα χιλιαδες συμπολιτες.

    Συγκεκριμενα, αφου ελαβα τον πρωτο λογαριασμο της Δ.Ε.Υ.Α.Τ.(υδρευσης)και μετα απο παρακολουθηση του υδρομετρητη μου σε καθημερινη βαση απεκλισθη η πιθανοτης διαρροης του απευθυνθην στο αρμοδιο γραφειο να μου εξηγησουν το παραλογο της καταμετρησης των 44 κυβικων μετρων καταναλωσης που εμφανιζει το εντυπο λογαριασμου.

    Σημειωνω οτι τα κυβικα καταναλωσης μου κατα την διαμονη μου στην Αθηνα δεν υπερεβαιναν ποτε τα 30 κυβικα την τετραμηνια κατα την θερινη περιοδο που η καταναλωση ειναι η μεγιστη του ετους. Αναλογικα η καταναλωση μου δεν θα επρεπε να υπερβαινει τα 15 τη διμηνια.

    Αξιον επισημανσης για οσους δεν γνωριζουν ειναι οτι 1 κυβικο μετρο ισοδυναμει με 1000 λιτρα. Αρα η Δ.Ε.Υ.Α.Τ. ισχυριζεται οτι καταναλωνω 1000 λιτρα ημερησιως μιας και κατα την προηγουμενη διμηνια ελειπα και τις γιορτες και τα σαββατοκυριακα.

    Παρατηρησα επισης οτι και οι υδρομετρητες των λοιπων διαμερισματων της πολυκατοικιας μου εχουν αναλογες υπερογκες χρεωσεις. Τα ρολογια ειναι ολα ιδιου τυπου και εχουν τοποθετηθει το 2000, ετος κατασκευης της πολυκατοικιας.

    Στην ευλογη ερωτηση μου να μου εξηγησουν γιατι υπαρχει αυτη η αναντιστοιχια μεταξυ Ε.Υ.Δ.Α.Π. και Δ.Ε.Υ.Α.Τ. μου προεταξαν το ακλονητο επιχειρημα οτι το νερο των Τρικαλων ειναι καλυτερης ποιοτητας.

    Επιμενοντας περισσοτερο και τονιζοντας απο πλευρας μου οτι το ερωτημα μου αφορα στο μαθηματικο σκελος της αναντιστοιχιας η διευθυντρια με διαβεβαιωσε οτι τα εχω καταναλωσει τα κυβικα και οτι τα ρολογια της Δ.Ε.Υ.Α.Τ "δουλευουν ρολοι". Τονισε επισης οτι προχθες μια γριουλα διαμενουσα μονη της ειχε καταναλωση 70 κυβικων μετρων.

    Μετα απο ενα δεκαλεπτο ερωτοαπαντησεων με τη διευθυντρια εβγαλα το φυσικοτατο συμπερασμα οτι διαθετω πισινα και απλως δεν το εχω αντιληφθει.

    Ακομα πιο ανησυχητικο ειναι το γεγονος οτι σε καιρους οικονομικης κρισης οσοι διαθετουν υδρομετρητες του συγκεκριμενου τυπου πρεπει να παραδεχθουν ειτε οτι αφειδως κατασπαταλουν νερο σε βαρος του κοινωνικου συνολου (λειψυδρια)χωρις να εχουν αντιληψη των πραξεων τους (περιπτωση μαζικης ψυχωσικης συμπεριφορας) ειτε οτι οι συγκεκριμενοι υδρομετρητες ειναι απο κατασκευης τους επιρρεπεις σε πολλαπλασιαστικες πρακτικες. Καταναλωνεις 5 λιτρα νερου και αυτοματως αυτα πολλαπλασιαζονται επι 4 ητοι 20 κυβικα μετρα.

    Παρακαλω ενημερωστε μεσα απο το ιστολογιο σας εαν και αλλοι δημοτες αντιμετωπιζουν το ιδιο προβλημα με τη Δ.Ε.Υ.Α.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πήγαινε φίλε να κάνεις κανένα συμβιβασμό, δε σε σώζει τίποτα άλλο στα Τρίκαλα.
    Τα Τρικάλα ανήκουν στην Αλβανία και εδώ το καθεστώς είναι άλλο.
    Πήγαινε μπας και γλυτώσεις τίποτα χρήματα με κανέναν διακονισμό και κοίταξε ν΄αλάξεις σπίτι μ΄άλλο ρολόγι ή μετανάστευσε σ΄άλλο κράτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή