Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Κόντρα μεταξύ Εργαλείου και Δημάρχου!!

Ποιος είναι ο Δήμος Τρικάλων ;;
Και ποιος είναι το εργαλείο!!
Ο Δήμαρχος επέπληξε εμμέσως το Εργαλείο e-trikala!!
Δεν αποφασίζει το εργαλείο e-trikala, αλλά ο δήμος αποφασίζει!!


Και όταν λέμε Δήμος στα Τρίκαλα!!
Όλοι ξέρουν ποιος είναι ο Δήμος!
Ο Δήμος είμαι ΕΓΩ!!!
Το έχουμε πει και να μη το ξαναλέμε!!
Όλα αυτά τα θέματα τα χειρίζομαι εγώ με το δικό μου τρόπο!
Και δίνω πάντα τις πρέπουσες Απαντήσεις!!
Είσαι γκαφάλι, είσαι γομάρι είσαι τσουφλέκας!
Και το πράγμα τελειώνει!!
Τι να εξηγήσεις στους τρικαλινούς ;;
Αυτές τις μακακίες που έλεγε το εργαλείο!!
Άμα το πεις τον άλλο Τσουφλέκα!
Πάει τελείωσες το θεμα!!
Άστον μετά να ψάχνει να βρει που πήγαν τα λεφτά!!
Το εργαλείο δεν ξέρει από αυτά!!
Έλεγε μακακίες!!
Θέλει εξηγήσεις ο άλλος, σε ρωτάν για εξηγήσεις;;;
Να πάνε να τις βρουν!!
Εγώ θα τους δώσω έτοιμες εξηγήσεις!!
Και στο κάτω-κάτω, τι ξέρω εγώ από το εργαλείο e-trikala!!
Εμένα με φέρανε τα παραστατικά τα πλήρωσα!
Και πάει τέλειωσε το πράγμα!!
Αν με γέλασαν και δεν αξίζουν τόσα!!
Τόσο καιρό γιατί οι άλλοι δε μ΄έλεγαν τίποτα!!!
Αλλά το παίζουν όλοι το Εργαλείο στα Τρίκαλα!
Εγώ αυτό κατάλαβα!
Και από το πολύ παίξιμο λάλησε και το εργαλείο!!!
Τι να κάνουμε τώρα!
Του βάλαμε Πιπέρι!!
Πάει τέλειωσε το θέμα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου